az accord design nagyon letisztult, szép arányokkal, ezért időtálló...
és valószínű az lesz még 10 év múlva is...
az fk7-fk8 inkább egy statement...
megjelenik benne a márka sportos isnight-ja...a szándékosan kicsit túltolt "over design" reflektál a pörgő, vibráló insta-face-youtube vizuális kultúrára...van benne egyfajta design "feszültség" ami a jelenlegi világunkat jellemzi...
ez az autó már az y generációnak (1980-1995) készült...(pl. az fk8 vevők egy jelentős része y gen az usában...)
így nem meglepő, hogy az idősebbek "nem feltétlenül tudnak" vele mit kezdeni...
de nem is biztos, hogy cél volt...
mindenki már a jövő vásárlóit keresi...
A Type-s -t nem lehet megunni szerintem, örök forma, mai napig kiemelkedik a sok új tucat autó közül.
Nekem bejön a Civic is, szerintem most teli találat a Hondától, hogy megint egy alacsony, szélesebb sportos irányba vitte a kasztnit. A design megosztó, főleg a hátulja, de kiemelkedik a többi közt! Az úton, parkolóban felfigyelsz rá a sok fantáziátlan autó közt. Szóval én annyira nem hasonlítgatom őket magamban, főleg egyik egy sedan, másik hatchback, de mindkettő tetszik. Érdekes, hogy az Accord belseje is még a mai napig helytálló. Ahogy nézegetem az autókat, nagyon soknak gagyi a műszerfal desgin-ja és a középkonzol is, csúnya tekerőkkel, manuális klímával. Vagy nem digitális automata klímával. 3 tekerő és felírva a hőfok... Na mindegy, egyébként a Civic sokkal modernebb belül, az mondjuk nálam mindenképp előny már, "újautósabb".