Teljesen mindegy mit csinálsz, vagy hogyan vezeted, a PCV rendszer ígyis-úgyis visszanyomja a szart a szívócsőbe. Sőt ha nyomod neki akkor a turbónyomás és a nagyobb hengernyomás miatt több lehet a blowby gáz ami szépen bemegy a turbó elé, azaz jobban kokszosodik.
Ugyanakkor a szelepfedélben mind a kisnyomású mind a nagynyomású oldalon van integrált olajlecsapató ami egy bizonyos hatásfokkal lecsapja az olajgőzöket.
A Honda motorjai az eddigi tapasztalatok alapján sokkal kevésbé koszosodik mint bármely más márka motorja.
A könyöklő áthúzását nem az ebay-en kapható ragasztós megoldással gondoltam hanem szakemberrel csináltatnám.
Megszoktam hajtani, nem hajtom alacsony fordulaton, már csak azért is mert félek a szelep lerakódástól, ami a rákfenéje a központi befecskendezésnek na meg ebben már részecskeszűrő is van sajnos.
A fogyasztást a fed. számítógép alapján írtam, de a következő tankolásnál kiszámolom a kilóméter alapján.
Hideg üzemben max 5 percig megy amíg bemelegszik a motor, aztán min. 30km-t megteszek egy huzamban, nem használom rövid távon. Tankolni is csak OMW 95 MaxxMotion vagy Super 100 MaxxMotion -t tankolok bele.
Olajat sűrűn nézem de még nem tapasztaltam hogy nőt volna az olajszint, úgy tudom ezt már egy sw frissítéssel megoldották.