HONDA fórum
2024. október 6. vasárnap, 16:58,  Brunó, Renáta Legújabb regisztráltunk: hansgruber 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#180691 grego +  2020. május 25. 09:24:15 re: #180690 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +3 | rejt
Teljesen mindegy mit csinálsz, vagy hogyan vezeted, a PCV rendszer ígyis-úgyis visszanyomja a szart a szívócsőbe. Sőt ha nyomod neki akkor a turbónyomás és a nagyobb hengernyomás miatt több lehet a blowby gáz ami szépen bemegy a turbó elé, azaz jobban kokszosodik.

Ugyanakkor a szelepfedélben mind a kisnyomású mind a nagynyomású oldalon van integrált olajlecsapató ami egy bizonyos hatásfokkal lecsapja az olajgőzöket.

A Honda motorjai az eddigi tapasztalatok alapján sokkal kevésbé koszosodik mint bármely más márka motorja.


Az eredeti hozzászólás
#180690 -Törölt felhasználó- 2020. május 25. 07:58:12 re: #180688 (Belashx 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A könyöklő áthúzását nem az ebay-en kapható ragasztós megoldással gondoltam hanem szakemberrel csináltatnám.
Megszoktam hajtani, nem hajtom alacsony fordulaton, már csak azért is mert félek a szelep lerakódástól, ami a rákfenéje a központi befecskendezésnek [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif] na meg ebben már részecskeszűrő is van sajnos.
A fogyasztást a fed. számítógép alapján írtam, de a következő tankolásnál kiszámolom a kilóméter alapján.
Hideg üzemben max 5 percig megy amíg bemelegszik a motor, aztán min. 30km-t megteszek egy huzamban, nem használom rövid távon. Tankolni is csak OMW 95 MaxxMotion vagy Super 100 MaxxMotion -t tankolok bele.
Olajat sűrűn nézem de még nem tapasztaltam hogy nőt volna az olajszint, úgy tudom ezt már egy sw frissítéssel megoldották.
2020. május 25. 09:24:15: megválaszolva grego +  által, → #180691 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.27, 0.39, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.819 mp, 8 query