Hengerfej felújítva, motor szépen jár, érzésre nyomatékosabb lett. A kiegyenlítő tartályba való "beledolgozás" megszünt . Minden oké, remélem így marad Üdv
Szia!
Tonx-hoz csatlakoznék. Én is végigjártam ezt az utat, 250e km körül. A szerelő akkor azt mondta, hogy ilyen mértékű olajfogyasztás szelepszárnál nem jellemző, biztosan gyűrű. Az enyém is hasonlóan nézett ki, és az alsó gyűrűk teljesen beragadtak. Átgyűrűztem - az volt a megoldás.
Nyomáspróba. És egy jó tipp az egr szelep tömítését cseréljétek ki, mert ott át tudja nyomni a vizet a szívósor felé. Általában nem a szelepszár szimmering a fő ok, csak azt egyszerű cserélni.
Hengerfej leszedve:-dugattyú tető, -égéstér, -egr szelep, járatok, - szelephát kokszosak, szelepszár szimering hiba a fő ok.A dugattyú illeszkedése a hengerbe viszonylag jó, a hengernek válla nincs. A szerelő azt mondta, ha nagyon kellene tippelni, akkor kb. 200ekm. tippelne erre a motor állapotra. Sajnos vizuális nyomot nem talált arra, hogy hol ment bele az égésgáz a hűtőrendszerbe. A további munkákra a hengerfej egy gépműhelyes szakembernek átadva. Itt tartunk most. Kérdésem az lenne, hogy van valakinek tapasztalata erre a vizuális hengerfej hiba feltárásra, vagy csak a nyomáspróba hoz eredményt?