Teljesen más a karakterisztikája a kettőnek.
Amit írtam, a GD városban jobb szerintem, ott szerethetőbb a nyomaték miatt és elvégre oda való ez a kisautó...
A 2017+ -os valóban olyan, hogy 4000-ig kell pörgetni, hogy valami nyomatékot kapjál, ahogy előttem is írták emelkedőn vissza kell kapcsolni rendesen. Én ezt nem szeretem a modern kis köbcentis szívó benzinesekben, hogy 4000 alatt semmi élet. A 2 literes 8 gen Accorddal is ez volt a gond, lámpánál otthagyta a GD jazz.
Cserébe viszont valóban jól fogyaszt autópályán az újabb. Ja és ugyanez az 1.3 motor a Civicben borzalmas gyenge, már a jazzben sem fickós, de a Civic... Vezettem azt is , hát utána felüdülés volt átülni az akkori 90 lovas EP1-be.
Szerintem van. Zsolti barátom is vett egy ilyen újabb 1.4-et. Mellette ülve sokkal jobban érződik a nyomaték is, meg minden. Eladta most meg egy ugyanilyen fehár Si-t vett de CVT váltóval
Abban még nem ültem de elmondása szerit fasza
Na mosmá' annyira kíváncsi lettem, hogy vajon tényleg ilyen különbség van az újabb 1.4-esek meg a régiek között, hogy tényleg ki kéne próbálnom egy ilyen újabbat, hogy érezzem én is ezt a különbséget. (régi van)
Na majd bepofátlankodom valahová egy próbavezetésre.