Na mosmá' annyira kíváncsi lettem, hogy vajon tényleg ilyen különbség van az újabb 1.4-esek meg a régiek között, hogy tényleg ki kéne próbálnom egy ilyen újabbat, hogy érezzem én is ezt a különbséget. (régi van)
Na majd bepofátlankodom valahová egy próbavezetésre.
Nekünk GG3 Jazz van, az 1.4-esnek nevezett (Si, de motorikusan ugyanaz mint a többi). Ez amelett, hogy szépen elindul városban és jól tartható vele a forgalom ritmusa, inkább 4000-es fordulat felett fickósodik. Ott érdemes vele előzni, ott már elhiszem róla, hogy egy 100 LE körüli kisautó, csak amíg odáig eljut a fordulatszám, azt kivárni... Emelkedőn felfelé néha megmosolyogtató, hogy mennyire nincs benne nyomaték, de cserébe országúton elég hamar lemegy a fogyasztás 5,5l körüli értékre. Amiket írtatok arról, hogy mennyire szerethető mert egyben van, jól kezelhető, teljesen igaz. Az Si futóműve pedig már-már parádés (szar utakon meg elég kemény is).