Neked egy Solex 32 DIS karbi kene ami egy gyari turbos karbi nyomasra mukodik:
Renault 5 GT turboba vagy Renault 11 Turbo volt vele szerelve, az gyariba 1.4 volt 120 loval, de siman huzhato volt karbival is 200 lora vagy a fole is boven.
Fogsz egy ilyen karbit atfuvokazod es kesz nem kell dobozolni meg semmi hokuszpok
Ennek a motornak volt kulon ehez a motorhoz tartozo uzemanyagnyomas szabalyzoja is.
Lezezik hozza Gr. A fuvokaszett is amit csak be kell dobni mert Renault 11 Turboval rallyba is mentek vele ugyanaz a karbi volt gyarilag atfuvokazva 200lo. Ha erdekes akkor Google
2020. február 26. 10:59:49: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #179996
Karbival, nem lesz jó! Nem fogsz tudni rendesen üzemanyagot állítani! Nekem a vtec hengerfejjel karbis korában AFR-rel alapjárat 14.7 csodálatos volt, aztán padlógáznál meg olyat dúsított mintha turbós lett volna, nem lehet beállítani, fogadd el ezt a tényt! De hajrá, ha neked az kell csináld nem lebeszélni akarlak, de azt senki nem fogja neked úgy elvállalni. Alkatrészekkel, hogy állsz? Azzal is tisztába kell lenni hogy már egy felújított hf is az egész motor generálját magával hozhatja ilyen idős motorok esetében. Szóval gondold át, a dugattyútól kezdve minden alkatrészt, hogy mit teszel bele.
Ew2, es igen jo allapot. Karbit meg szeretnem tartani, igen a turbohoz nyomasbox kellene, de a kompresszor “atfujhato” a karbin.
A kontaktert nagyon halas lennek.