És akkor a céges villanygolf automata lámpája még jobb mert az aztán mindent kapcsol automatán, refit ha jönnek szembe akkor a szembejövőt kitakarja de jobb oldalt ugyanolyan messze világít, ha utolérünk valaki szintén kitakarja lakott területen lekapcsolja a távolsági fényszórót. Ha meg kiérünk lakott területről visszakapcsolja. Nagyon kellemes dolog.
Nem. Pont arról szól az auto mód, h nappal a nappali menetfény ég (ilyenkor nincs hátsó világítás semelyik autón) , és amint sötétedést érez, azonnal kapcsolja a normál tompítottat. Sőt, ha autó módban van, akkor a refit is automatán kapcsolja ki és be, forgalomtól függően mindaddig, amíg nem avatkozol be egyszer, mert onnantól neked kell a refi-tompított között váltani.Úgy tudsz megint automatára váltani, h a bajuszkapcsolón átkapcsolsz normál manuális tompítottra, majd vissza autora, és akkor megint visszaáll az automata mód.Ha azt akarod, h a hátsó világítson, akkor ugyanúgy mint a többi normál kapcsolású autón, itt is a bajuszkapcsolón váltasz a normál tompítottra. Vagy a parkírra.
(azon én is kúrvára ki vagyok akadva, h a nappali menetfényhez nem megy a hátsó lámpa, de ez nem honda jellegzetesség, hanem minden nappali fényes autó ilyen)