Nem. Pont arról szól az auto mód, h nappal a nappali menetfény ég (ilyenkor nincs hátsó világítás semelyik autón) , és amint sötétedést érez, azonnal kapcsolja a normál tompítottat. Sőt, ha autó módban van, akkor a refit is automatán kapcsolja ki és be, forgalomtól függően mindaddig, amíg nem avatkozol be egyszer, mert onnantól neked kell a refi-tompított között váltani.Úgy tudsz megint automatára váltani, h a bajuszkapcsolón átkapcsolsz normál manuális tompítottra, majd vissza autora, és akkor megint visszaáll az automata mód.Ha azt akarod, h a hátsó világítson, akkor ugyanúgy mint a többi normál kapcsolású autón, itt is a bajuszkapcsolón váltasz a normál tompítottra. Vagy a parkírra.
(azon én is kúrvára ki vagyok akadva, h a nappali menetfényhez nem megy a hátsó lámpa, de ez nem honda jellegzetesség, hanem minden nappali fényes autó ilyen)
Hú nem gondoltam ekkora üzenetváltást generálok.
Eddig auto üzemmódban használtam a lámpákat, mert ugye alapból azon van (az "Off" állásból átugrik az "Auto" módba). Gondoltam tök jó, magától kapcsolgatja, nem kell vele foglalkozni, de:
Ha automata üzemmódban van, akkor ha nappali fényt érzékel, akkor csak az első helyzetjelző világít. Amikor sötétedni kezd, akkor kapcsolja a tompítottat, és a hátsó lámpák bekapcsolása csak ehhez jár.
A kérdés arra vonatkozott, hogy rá lehet-e venni a rendszert arra, hogy automata üzemmódban is bekapcsolja a hátsó világítást.
Nyilván ha nem megy kapcsolom kézzel mint az előző autómnál. Nem megyek bele tönkre, csak ha van ilyen opció, akkor beállítanám/beállítattnám.