Ezzel a visszaírással annyi gondom hogy nem tudom mennyire életszerű a példa:
Megyek valahol, az autó "vészüzembe" kapcsol, vagy valamiért leáll, elmegy az ereje. Félreállok. Lényeg a lényeg, ha van még garim, normál esetben, hívom az asszisztanciát. De ha moddolt az ecu, akkor előtte téged hívlak fel, hogy mielőtt beszállíttatom a szervizbe, töltsd vissza a gyári programot, nehogy megnézzék, és kiderüljön a turpisság. Ekkor te fogod magad, autóba ülsz, és odajössz visszaírni az ecut? Vagy kiszerelem az ecut az út szélén, elviszem hozzád, te visszaírod, majd visszamegyek az autóba visszaszerelem, és utána hívom az asszisztanciát? Vagy ha már bent áll a szervizben, akkor megkérem őket, hogy mielőtt bármihez is nyúlnak, engedjenek téged oda, hogy "diagnosztizáld" az autót?
Ha én veszek magamnak egy ktuner 1.2 vagy v2-es modult, akkor egyszerűbben eltüntethető a változtatás, de ha nem a sajátom, akkor kicsit nehezen kivitelezhetőnek találom vészhelyzetben.
hm...
nagyon meglepne, ha ennek nem lenne valamilyen gyári mélyebb nyomon követhetősége...
főként, hogy garanciális ügyintézéskor perdöntő jelentősége lehet és akár milliós tétje is pro/kontra...
tehát, ha a másik oldalon ülnék igyekeznék bebiztosítani magam ez ellen...
főként, hogy ennek fejlesztési státuszban vélhetően elenyésző a ktg-e egy majdani garanciális kárral összevetve...