Mákod volt, bár ugye neked kellett folyamatosan keresned. Nem kellett vágnia, "csak" bőrözni, ami hamarabb megvan.
Agyvérzést tudok kapni attól, hogy bármilyen szolgáltatást kérek valami szakembertől nekem kell kinyalni a s33gét.
Épp hétvégén hallottam egy beszélgetést hogy az autószalonokban is milyen bunkók az ügyfelekkel, és csak egy példa.
Nagyon element ez az egész arra, hogy már kérni, kérdezni sem lehet.
Én is csináltattam vele kormányt. Augusztus 29-én csinálta meg. Nálam úgy nézett ki a történet, hogy:
Aug 21 -én ráírtam. Akkor azt írta, hogy 1 nap alatt kész, csak beszéljünk előtte.
25-én kiszereltem a kormányt próbából, majd ráírtam, hogy hátha másnap be tudom vinni, persze ez csak próba volt, nem is válaszolt. Aztán 26-án hétfőn felhívtam telefonon, nagy nehezen felvette, megbeszéltük, hogy csütörtökön viszem délelőtt és délutánra kész lesz. Aztán gyanús volt az egész, úgyhogy ráírtam szerdán még, hogy akkor megbeszéltek zerint másnap vinném. Visszaírt, hogy úgy emlékszik keddet beszéltünk. Mondom nem, telefonon csütörtökben maradtunk... Na akkor odavittem 9:58-ra, azt mondta 10-től lehet vinni csak. A megadott címen egy lépcsőház van, ugye semmi info, hogy pontosan hova kell vinni. Hívtam, kinyomta. Aztán még 2-szer hívtam, másodjára felvette, akkor mondta, hogy vigyem be a mongol ruhakereskedésbe. MEgkértem, hogy sms, fb, vagy telós értesítéssel jelezzen, hogyha kész, mert programom van 18 órától és akkor úgy időzítek. Mondta rendben.
17:45-kor hívtam,, hogy mi van már, kész a kormány? Mondta, hogy igen , mehetek érte...
Szóval akkor ezek szerint én még jól megúsztam. A munka az elsőosztályú egyébként, de a megbízhatatlansága miatt nem ajánlom jó szívvel.
szerk.: nekem egy sima, gyárival megegyező bőrözés volt.