Elkészült végre az autó, elvileg egy olajlehúzó gyűrű engedte be az olajat az égéstérbe, legalábbis ezt mondták, vagy igaz, vagy nem. Mindenesetre korrektek voltak, ingyen javították. Most végre megint jól megy, bár valahol most meg csepegteti az olajat, bárhol parkolok, annak nyoma van. Sose lesz vége....
Szia, ezen én is végigmenten (d16z6). Az első ossz hír az hogy a javítás után is hűtővíz kerül az égéstérbe. Ez a fehér füst. Nincs fagyálló szaga picit? A vízhőfok mit mutat? Bugyborékol még a kiegyenlítő, ill. nem szipkázza el a vizet?
A másik rossz hírem hogy azért erőtlenebb a motor mert visszarakták a kopott gyűrűket és hajtókar csapágyakat !?
Az elsőhöz - vagy nem sikerült a síkolás, és vagy rosszul (pl nem megfelelő nyomatékkal) rakták vissza a hengerfejet.
A másodikhoz - ha már szét van bombázva a moci akkor már illik gyűrűsort (ha kell akkor túlméreteset) cserélni és hajtókar csapágyakat.
Ne használd, gyorsan vidd vidd vissza.