Szia, ezen én is végigmenten (d16z6). Az első ossz hír az hogy a javítás után is hűtővíz kerül az égéstérbe. Ez a fehér füst. Nincs fagyálló szaga picit? A vízhőfok mit mutat? Bugyborékol még a kiegyenlítő, ill. nem szipkázza el a vizet?
A másik rossz hírem hogy azért erőtlenebb a motor mert visszarakták a kopott gyűrűket és hajtókar csapágyakat !?
Az elsőhöz - vagy nem sikerült a síkolás, és vagy rosszul (pl nem megfelelő nyomatékkal) rakták vissza a hengerfejet.
A másodikhoz - ha már szét van bombázva a moci akkor már illik gyűrűsort (ha kell akkor túlméreteset) cserélni és hajtókar csapágyakat.
Ne használd, gyorsan vidd vidd vissza.
úgy látszik minden ősz ilyen mostanában. Na az úgy volt, hogy vizsgás volt az autó (4gen d15b2, swapolt), vittem szerelőhöz hogy nézzék át, és valamit kezdjenek a vízfogyással is mert havonként 2 liter hűtővíz eltűnik, pedig elvileg egy-két hónappal azelőtt cseréltek egy lyukas vízcsövet. Kiderült, hogy kezdődő hengerfejes, a kiegyenlítőbe bugyborékolt. először még levizsgázattták, aztán nekiláttak a hengerfejnek. Mára lett kész az autó, Após már elhozta napközben, nagy boldogan mentem érte, finoman átjöttem tőlük, bezsélhetünk vagy 800m-ről. Zágrábi utcában vettem észre hogy füstölök mint az állat. Alapjáraton nem, de ha már fordulaton van a motor, elkezd füstölni, nem kicsit, nagyon. Gázt elvéve alapjáraton a jelenség fél paerc alatt megszűnik. SZóval amit nem tudok, lehetséges hogy még ki kell égnie a hengerekben valaminek? Még amit furcsáltam, hazafele a szervízúton kettesben picit odaléptem hogy ugrik-e az autó, de mintha erőtlenebb is lenne. Szóval kezdődő hengerfejjel sokkal jobban ment, füstölni meg csak akkor füstölt életében az autó amikor nem ment minden henger tavaly ősszel, gyertyacsere után (most megnéztem direkt, minden henger jár, és az alapjárat is nyugodt). Tanácstalan vagyok, járassam az autót picit, vagy inkább ne is nyúzzam és hétfőn vissza a szerelőkhöz?
köszönöm előre is. A füst színe fehéres, és van szaga.