A k20 is azért lett elkaszálva, mert nem érte volna meg (vagy nem tudták volna) Euro5 kompatibilissé tenni.
Tudtommal 95Euro/gramm a bünti minden olyan autónak, aminek 95gramm feletti a fajlagos CO2 kibocsátása.
BTW én teljesen szuperül el vagyok a badass 1.5T-vel. Odalépek, és olyat húz, amilyenről az R18a még csak nem is álmodhatott.
Az eddigi megtett 330km alatt (100% Budapest), 7.6l/100km-t fogyasztott.
Ilyet az R18a nálam sosem tudott.
A futómű meg teljesen más világ mint az ufoé. Ugyanazon kanyarokban, ahol az ufo már rég tolta az orrát, itt ilyen szóba se jöhet, és nem is hajlamos elugrálni a feneke. Ez siklik az úton. Abból átülve ebbe, ezek azonnal észrevehetőek.
Sokkal "komolyabb" autó lett.
Cserébe az ufonak nagyobb a csomagtere, síkba hajlik a hátsó ülés, és ugye a hátsó ülőlap felhajtható. Bár ez utóbbi képességet kb 5x ha használtam a 11 év alatt.
"Honda is akkor lett volna badass ha valami K24-25-26 szivót tákol az FK-kba. 280-300lóval."
ez egy outdated illúzió...
ilyen motor a jelenlegi és jövőbeli emissziós szabványok miatt egyszerűen nem születhet meg...8-10 évvel ezelőtt sem, nemhogy most...
vagy ha elvben mégis, akkor az adott termék és a márkaszintű kibocsájtás szint rombolása miatt az ehhez kapcsolódó büntetési tételek beépítése miatt árban teljesen piacképtelen lenne...
egyedül a skyactive x-nek van meg az esélye sima szívóként léteznie (azonban maga a termék még mindig nem piacképes) de nagyságrendekkel alacsonyabb teljesítmény szinteken...ahol még kontrollálható az emisszió...de konkrét gyakorlati tapasztalat erről sincs még...
a korábbi f20c, k20, k24, c30, b18, b16 stb motorokat és az ahhoz kapcsolódó fajlagos teljesítmény szinteket (na) egyszer mindenkorra el kell felejteni...
a jelenleg érvényben lévő kibocsájtási normák miatt soha többé nem lesznek ilyen motorok...
Hát most mit csináljak? neki ez tetszett, de utána nem véletlen, hogy szívó ISF-et vett.
De ez innentől meg már egyéni preferencia, hogy kinek mi tetszik. Nekem tetszik az FK2 hangja van akinek meg borzalom. Ez van.
hangja? omg....szerintem egyik hot hatch-nek sincs már jó hangja, de továbbmegyek ezektől komolyabb autóknak sincs.
Nem rég kapott egy ismerősőm egy m4 competition bmw-t de hogy annak is milyen trágya hangja van az borzasztó. Mintha valami 10évvel ezelőtti NFS játékból szedték volna. Persze van a böfögős/fingós váltás, aztán meg a kamu csim bum cirkusz ropogás.
GTR az egyetlen talán aminek még libabőr a hangja, na meg a porsche 3.8-4liter szivó. Ferka is már Tesla szintű lett a turbós motorjaival.
Honda is akkor lett volna badass ha valami K24-25-26 szivót tákol az FK-kba. 280-300lóval. Attól hogy gyengébb lett volna a konkurensektől, még ugyan úgy fogyott volna, mert annó az FN/FD2 a konkurensektől gyérebb volt mégis a szívó feeling miatt vitték és szerették. Szeretik mai napig...