Persze értem én, de ha rádobunk négy slicket az FK2-re akkor 5 secet az is hozhat egy jó sofőrrel.
Hozzáteszem, aki FK2-t vesz az 95%-ban normál használatra vette és néha felnéz egy pályára ahol bármiféle átalakitás nékül egy élvezeteset autózik köridőtől függetlenül majd hazamegy a családdal anélkül hogy bármit is cserélni kéne és utána beugranak a TESCO-ba vele vagy lesétálnak a Horváth tengerpartra 7 literes fogyasztással kényelmesen és biztonságosan. Ez egy sokoldalú autó és nem egy célszerszám. Nem véletlen, hogy a gyártók ebbe az irányba mentek el => egy autóba több autót gyúrni ha lehet mellette feleljen meg a mai biztonsági követelményeknek (ami azért durván kihat a tömegre). (komfort mód, +R mód stb.)
FK2-ből is lehet építeni egy jó célgépet aztán lehet bombázni a 2:00-ás időt. Az meg, hogy mennyi pénzért tudsz egy jó időt futni meg egy külön kérdéskör, ami mint említettem irreleváns a fenti kontextusban mert nem ez volt a cél.
Azt is érdemes hozzátenni, hogy ma ebben az árkategóriában semmi más alternativa nincs csak az FK2 és FK8, ha valaki a fent leírt szempontok alapján akar autót venni.
Én alapvetően azért tettem fel a kérdést, mert kíváncsi voltam mire képes halandó ember kezében. Engem csak az érdekel mit kapok a pénzemért. Ennyi pénzért mit tud az autó hringen és kész. Mennyivel jobb, mint egy vti, ep3...stb. Megéri e azt a plusszt, mivel aki komolyan veszi ezt az egészet, nem biztos 2-3sec miatt rádob az ep3-ra vagy a vti-re +4-5milliot, hanem vesz 4 jobb gumit és betétet aztán közel futja az fk2 idejét.