HONDA fórum
2024. július 3. szerda, 18:21,  Kornél, Soma Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#178959 teletxt 0  2019. július 30. 14:14:18 re: #178955 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A GPF-es autókkal van bármi tapasztalat?

Mert a 2019-es autókba már van ilyen.


2019. július 30. 14:17:57: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178960 


2019. július 30. 14:15: Szerkesztve teletxt 0  által, megtekintés


Az eredeti hozzászólás
#178955 LINSZTER +  2019. július 30. 12:45:05 re: #178954 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +6 | rejt
Stage 1:
Emelt turbónyomás (1.25Bar)
Javított gázpedál reakció
Csökkentett turbó késedelem
Növelt nyomaték alacsony és középtartományon
~190LE és 310Nm (gyári: 182LE és 240Nm)

Stage 2:
Emelt turbónyomás (1.45Bar)
Javított gázpedál reakció
Csökkentett turbó késedelem
Növelt nyomaték alacsony és középtartományon
~210LE és 350Nm (gyári: 182LE és 240Nm)

De ezeken kívül még van egy halom paraméter ami igencsak befolyásolja a karakterisztikát
Throttle Responsiveness
Throttle Padding
Turbo Spool
Turbo Responsiveness
Boost Target Ramp Rate
Early Spool
Disable Rev Hang
....stb
2019. július 30. 14:14:18: megválaszolva teletxt 0  által, → #178959 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.16, 0.24, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.051 mp, 8 query