HONDA fórum
2024. július 7. vasárnap, 23:06,  Apóllónia Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#178955 LINSZTER +  2019. július 30. 12:45:05 re: #178954 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +6 | rejt
Stage 1:
Emelt turbónyomás (1.25Bar)
Javított gázpedál reakció
Csökkentett turbó késedelem
Növelt nyomaték alacsony és középtartományon
~190LE és 310Nm (gyári: 182LE és 240Nm)

Stage 2:
Emelt turbónyomás (1.45Bar)
Javított gázpedál reakció
Csökkentett turbó késedelem
Növelt nyomaték alacsony és középtartományon
~210LE és 350Nm (gyári: 182LE és 240Nm)

De ezeken kívül még van egy halom paraméter ami igencsak befolyásolja a karakterisztikát
Throttle Responsiveness
Throttle Padding
Turbo Spool
Turbo Responsiveness
Boost Target Ramp Rate
Early Spool
Disable Rev Hang
....stb
2019. július 30. 14:14:18: megválaszolva teletxt 0  által, → #178959 


Az eredeti hozzászólás
#178954 Kázmér +  2019. július 30. 12:35:54 re: #178952 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És a stage 1 és 2 között mekkora a különbség?
2019. július 30. 12:45:05: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178955 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.17, 0.29, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.069 mp, 7 query