Szerintem nem mindegy. Mert egy turbós motor alapból nyomatékosabb mint egy szívó ,ráadásul a nagy nyomaték már lent is felépül mint a dízeleknél. Ergo Sokkal inkább gyepálod megemelt nyomatékkal mint egy 6800rpm-nél több pacit mutató szívót.
De legyen így ahogy írod, nekem mindegy, nem érint. Ami nekem lejött eddig a mostani Hondákról az az, hogy a Honda se a régi már... Aztán ne legyen igazam.
De a hajtáslánc, a féltengelyed (amikre aggódásod fejezted ki) szempontjából tök mindegy, szívó-e a motorod, vagy turbós, meg 2,4 vagy 1,5. Ott az számít, h a gyári értékekhez képest mennyire növeled a rájuk ható terhelést. Az meg a tiednél is arányaiban pont annyi.
Látod a 8 gen.nél is van probléma a szívó motorral. De más gyártók motorjaival is ugyanúgy lehet, sőt több is van.Ezt előre megjósolni nem lehet, bár 1 millió km múlva a kutyát nem érdekli, mi van a motorral.Reméljük tartós motort hozott össze a Honda.