HONDA fórum
2024. július 4. csütörtök, 22:17,  Ramón, Ulrik Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#178822 Dontwalk +  2019. július 12. 08:47:18 re: #178821 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem nem mindegy. Mert egy turbós motor alapból nyomatékosabb mint egy szívó ,ráadásul a nagy nyomaték már lent is felépül mint a dízeleknél. Ergo Sokkal inkább gyepálod megemelt nyomatékkal mint egy 6800rpm-nél több pacit mutató szívót.
De legyen így ahogy írod, nekem mindegy, nem érint. Ami nekem lejött eddig a mostani Hondákról az az, hogy a Honda se a régi már... Aztán ne legyen igazam.
2019. július 12. 10:39:31: megválaszolva grego +  által, → #178823 


Az eredeti hozzászólás
#178821 Kázmér +  2019. július 12. 06:34:23 re: #178820 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De a hajtáslánc, a féltengelyed (amikre aggódásod fejezted ki) szempontjából tök mindegy, szívó-e a motorod, vagy turbós, meg 2,4 vagy 1,5. Ott az számít, h a gyári értékekhez képest mennyire növeled a rájuk ható terhelést. [SMIL:/mosoly.gif] Az meg a tiednél is arányaiban pont annyi.


Látod a 8 gen.nél is van probléma a szívó motorral. De más gyártók motorjaival is ugyanúgy lehet, sőt több is van.Ezt előre megjósolni nem lehet, bár 1 millió km múlva a kutyát nem érdekli, mi van a motorral.Reméljük tartós motort hozott össze a Honda.
2019. július 12. 08:47:18: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178822 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.27, 0.4, 0.41
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.052 mp, 7 query