HONDA fórum
2024. június 7. péntek, 19:21,  Róbert, Roberta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#50983 LINSZTER +  2019. július 10. 22:01:01 re: #50982 (tonyihun + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt a plusz 10LE-t "kisebb" módosításokkal talán el lehet érni. Szerintem senki nem próbált még ilyet, hogy R18-ból R20-at
2019. július 11. 18:58:36: megválaszolva tonyihun +  által, → #50984 


Az eredeti hozzászólás
#50982 tonyihun +  2019. július 10. 21:44:51 re: #50976 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mármint úgy értem, hogy maga a blokk maradna(a motorszám végett), ha egyforma az r20-al. A szükséges dolgok lennének átrakva pl. hajtókar, dugó, hengerfej stb. Már feltéve, ha nem írtam nagy hülyeséget.
Elvileg így nem kell papírozni, vagy igen? Turbózáshoz viszont tuti, hogy papírozni kell, ha legálisan akarom.
Az r18a 140 LE-hez képest, így meglehet az r20a 150 LE-je vagy kicsit több is. Ha esetleg mégsem lenne elég a gyári teljesítmény, akkor gondolom össze lehet rakni tuning alkatrészekkel is.
De nyugodtan javítsatok ki. Nem igazán értek a témához.
2019. július 10. 22:01:01: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50983 


Nem találtam megfelelő információt a szerkesztésekhez.



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.52, 0.35, 0.35
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.052 mp, 7 query