1. Garancia egy érdekes téma. Ha bizonyíthatóan a program miatt történt a garanciális hiba akkor nyílván ugrik. Már ha ezt tudják bizonyítani azután, hogy vissza van állítva. Pl ha 3. végén véletlen 2-be rakod akkor tökmindegy, hogy írva van vagy sem akkor sincs gari mert a hiba megmarad az ECU-ban.
2. A normál 1.5T-nél 240LE fölé nem nagyon szabad menni. Amit én használok az 200-220LE környéke és eddig több ezer autóban bizonyított és hibamentes. A kinti 1.5T Si-nél pedig jelenleg 400+LE a full gyári motorral és 500+LE gyári blokkal (gyári hajtókar,főtengely,dugó de már módosított hf) amit eddig elértek.
És nem, nem csak a turónyomás változik hanem rengeteg más is.
Két kérdés: 1. Garancia marad vagy ugrik? 2. A turbós elég jó kis hőt termel. Ez nem jelent extra hőtermelést? Mit bír egy 1.5-ös moci , szelepileg, főtengelyileg stb. Mert gondolom a turbónyomással variálsz stb.