Ja azt bőrrel kell venni. Ezt hallom mindenhonnan, hogy fel lehet tornászni 220 ló környékére de nem tudom hol, ki, mennyiért. Utána tartós lesz-e, milyen lesz a motor karakterisztikája mert ügye az se utolsó szempont, hogy használható legyen és így tovább. Nem tudom miért de én annyira nem hiszek ebben az 1.5 turbóban főleg úgy ,hogy asszonyka 1.4 turbóját felváltva vezetem az accordal és hát.... teljesen más. Másképp kell vezetni, máshogyan indul meg, máshol húz. Ügye ez a civic már majdnem akkora mint a mi accordunk. Talán súlyra is ott van. Nem tudom. Most már két éves kisköbcenti/turbó tapasztalataim birtokában nem tudom mit gondoljak a kis köbcentiről. Jó jó de nagyobb autóba ... hát nem tudom. Én ha lehet előbb elkérném 1 hétre a civicet utána döntenék.
Mivel olvasod évek óta a fórumot, emlékezhetsz rá (nem akarok most rákeresni), h többször írtam, nekem tök mindegy, h mivel megy az autó, tökéletesen meglennék én valami jó elektromossal is, engem aztán nem zavarna. Első körön lefutottam az accordot a 180 lovas verziós dízelével, mivel gyengébbet nem akarok, mint a mostani, ahogy mondtam. Nem láttam értelmeset, az amit érdemesnek találtam volna, sajna végül nem eladó. A civic dízele csak 1,6-ban létezik, biztos tökéletes hozzá, nekem kevés. Benyásból sem kell az 1,0-ás, hiába sokkal olcsóbb, egész életemben rágnám magam rajta, h nem jön be. Kipróbáltam az 1,5-öst, ez úgy jól megy, pláne ahogy olvasom, 220 lóra nem nagy gond felvinni.Az meg símán elég.Kicsit szokatlan a dízelhez képest, ezt nagyon szerettem az accordban, de meg lehet mindent szokni.
A problémám abból adódott, h szerettem volna bőrrel venni, de csak a cvt-shez van 5 ajtósban. Agyalok a 4 ajtóson is, majd lesz valami......