HONDA fórum
2024. július 4. csütörtök, 05:47,  Ramón, Ulrik Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#178658 Kázmér +  2019. július 1. 13:48:24 re: #178647 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akinek a 8 gen. accordján elgondolkodtam, ő nem adja. [SMIL:/smile2.gif] Elkapott az autócsere láz, és nézelődöm most még. 9. gen-ből a jelenlegi állás szerint a CTR jöhetne szóba, vagy a 10 gen. 1,5T. A 4 ajtós a bejövősebb, aztán ki tudja mi lesz a vége. Toyota Camry. [SMIL:/szetvert.gif]
A kényelem izgatott a legjobban, mert az accord nekem gyári magasságú, észre sem lehet vele venni ha rossz úton mész. A kisebb autók nagy hátránya a kegyetlen pattogós úttartás a nagyobbakhoz képest, és féltem, h a civic is ebbe esik bele. De te pont accordból ültél át, így jó összehasonlítás a véleményed. [SMIL:/nevet/thumbsup.gif]
2019. július 3. 08:45:24: megválaszolva Szabb +  által, → #178682 
2019. július 1. 20:58:10: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #178668 
2019. július 1. 18:04:02: megválaszolva grego +  által, → #178667 
2019. július 1. 15:22:21: megválaszolva Tonx +  által, → #178661 

#178648 ólomlábú +  2019. július 1. 09:12:00 re: #178647 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt a reflash-t hol és mennyiért csinálják,vagy mi az?Komolyan kérdezem!
A másik kérdésem,hogy a s felszereltség ami 19.000 € és az összes többi között mi a lényegi különbség?A prestige 34.290 € .itt azért van szórás...
Elég szar a Honda oldala,nemigazán látom át,hogy melyik mivel tud többet.
220Le-vel már vidámabbnak tűnik nekem,mint a type-r.Értem ezt úgy,hogy még nem néztem utána mennyi a biztosítás a type-rre,de biztos,hogy nem olcsó!Az ufora kb 760€/év,a type-r ettől biztosan több. :(
2019. július 1. 09:39:25: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #178650 


Az eredeti hozzászólás
#178647 glPopMatrix +  2019. július 1. 08:17:16 re: #178637 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
5 ajtós Sport Plus, 1.5T. Elég jó a menetteljesítménye. Érzetre más, mint az ATS, mert könnyebb meg ccm kisebb, de egyébként hasonlóan dinamikus. Reflash - el ~300nm és 220le, 6s közeli 0-100 már több, mint jó. :)
Az érintőképernyős kütyü tényleg lassú, ahogy a tesztekben írják, de túl lehet élni (nem nyomkodod azt folyton, plusz ott a Carplay, ami tökéletesen működik). A venti fordulatszám vezérlése meg, hogy hova fújja a levegőt, az egy külön gomb megnyomásával, majd tapicskolással állítható, ez nem a legkényelmesebb. Talán az fl-ben lesznek gombok erre külön. Ülések jók, de nem olyanok, mint az Accordban.
Könyöklővel sztem nincs baj, váltója is jó, futóműve teljesen fasza, úthibákat jól veszi fel. A gátlók keményítésére van egy gomb a sport+ -ban, igazából szerintem szerpentinezésnél van jelentősége, de erről még nincs tapasztalat.
4 felnőttel, klímával is jól megy, klímát nem érzi meg egyáltalán. Fogyasztás nagy átlag 1/3 város + országút, 2/3 pálya 135km/h tele tankosan mérve 7.1l. Hétvégi Bp - Szentes oda-vissza: 5.1l és 6.0l, 4 személlyel. Szerintem ebből felejtős a dízel, 1 lityó különbség lehet, viszont az 1.5T élményben sokat dob rá, főleg egy reflash -el. :)
Az Accord -ot talán a 4 ajtósból egy bőrös változat jobban közelíti. Jelenleg, aki nem akar 7. gen Accordról 8. gen-re váltani, és maradna a márkánál, annak szerintem teljesen jó alternatíva az 1.5T.
2019. július 1. 13:48:24: megválaszolva Kázmér +  által, → #178658 
2019. július 1. 09:12:00: megválaszolva ólomlábú +  által, → #178648 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.31, 0.37, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.009 mp, 8 query