Lehet, hogy ott a gond. nekem is volt pár éve szimmeringcsere miatt szétszedve az osztófej, akkor nem láttam kábelsérülést. Viszont a kábelszigetelések le voltak rohadva teljesen az olaj miatt. Mivel zsugorcsövet nem lehetett ráhúzni, bevontam őket folyékony gumival.
Mindenképpen belenézek, hogy néz most ki.
Meg kivillogtatjuk az esetleges hibakódokat. Ha jól emlékszem, csak rövidre kell zárni a diag csatit és gyújtást ráadni, ugye?
Egyszer szétszedtem a gyújtáselosztót, szimeringet cserélni, és az egyik mágnest amikor tettem vissza az egyik kábelen elpattant a szálak fele, és random időközönként rángatni kezdett, mondjuk akkor nekem volt check engine is amikor rángatott.
De az is inkább meleg motornál, mer felpuhultak a kábelek és tudott mozogni
2019. május 30. 13:18:13: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #123721
Nem találtam megfelelő információt a szerkesztésekhez.
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok