mint lentebb is írtam azért van különbség utángyártott és utángyártott között is.
jó példa erre a HAMP olajszűrő ami egy utángyártott cucc, de minőségben gyári szint, sőt. igaz a HAMP-et is a Toyo roki gyártja aki a gyári szűrőt is, így nincs akkor meglepetés, hogy jó a minőség. vagy éppen egy mugen olajszűrővel se fogsz mellé lőni.
amikor utángyártott szűrőkről beszélünk akkor ilyen jakoparts, nipparts és társai-ra gondolok. akik nem is gyártók (nipparts pl.) hanem csak csomagolócég aki éppen azt tesz bele a dobozba amit kap. hol jobbat, hol szarabbat...
De van értelme mással foglalkozni egyáltalán? Még ha egy 100 ezres alkatrészről lenne szó. 3000 Ft-ért még itt a fórumon is rakásra lehetett venni, egy valag benzinesbe ugyanolyan kell. Sztem vettem vagy 6-8-at egyszerre, lófasznyi pénzt lehet megspórolni egy utángyártottal.
Különben valahol az olajtopicban linkelve volt a videó, amin egy rakat olajszűrőt hasonlítanak össze.
Ha meg van neked az a videó, ahol a Honda olajszűrőt hasonlítják össze a más gyártóéval szívesen megnézném. Egyelőre nem találtam rá neten. Az számomra sem kérdés, hogy a gyári jó viszont sokszor találkozok azzal, hogy bármilyen utángyártott csak sz.r lehet. Nem akarok meggyőzni senkit semmiről csak érdekel a háttere, hogy miben jobb a gyári.
A "legjobb olaj" téma is elég megosztó, ahogy olvasgatom. Ott sem lehet igazságot tenni...