még annyit hogy levegőszűrővel is érheti az embert meglepetés.. vettem valami japanparts vagy ilyesmi levegőszűrőt az accordba.
nem emeltem fel a szűrőházt nagyon, betoltam a szűrőt csavarom rá a tetejét, áhh mondom megnézem újra biztos jól tettem e be..
emelem fel jobban a szűrőház tetejét. opsz, a levegő szűrőnk egyik oldalán van egy bevágás, annak a szöge nem stimmelt.. kb egy ujjnyi helyen luk volt, ezt így legyártották kiadták.
Ha nem vagyok paranoiás akkor lazán 20-30e kmt elmegyek szűretlen levegővel..
csak ugye a levegőszűrő vizuális inspekcióval ellenőrizhető, egy olaj szűrő már kevéssé.
Na én pont mann filtert vettem egyszer a mazdába
Beindítottuk: vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,
majd elhalkult.. 1-2 nap állás után ezt csinálta mindig.
nem sokkal később le is cseréltem az olajat, gyárira.
Kierült a MANN filterben amit a 2013+ mazda 6hoz ajánl VAN VISSZACSAPÓ szelep.
A visszacsapó szelep ezen modellekbe nem kell, mert a szivattyú gyenge, és úgy van tervezve hogy a motornak a rugós szelep ellenállását ne kelljen legyőzni. Ezért lassabban épült fel az olajnyomás. most is van vrrr ez a motor konstrukciójából adódik, de kevesebb..
Tualjdonképpen ezért jó a gyári, mert ott azért tudják hogy mi kell a motornak.
azt persze nem tudom hogy nálam a caddyben milyen üzemanyag szűrő van, vagy mann vagy hecht vagy van még talán valami színes dolbozos filter, valamelyik az biztos De majd megnézem