HONDA fórum
2024. július 10. szerda, 09:52,  Amália, Bekeny Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#137246 White +  2019. április 17. 15:52:58 re: #137240 (WhiteDevil_VTi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem volt a felsoroltak közül mindegyik. (kivéve a 8gen accord) [SMIL:/szetvert.gif]
Teljesen más autó az fn2, és a 8gen accord.

2 x 25km-en én biztos, hogy az FN2-őt választanám a helyedben.
(Én egy dolgot nem szeretek az FN-be, hogy nagyon rövidek a fokozatok. Ha napi 100km-t kellene mennem, akkor biztosan nem azt választanám.)

A 8gen accord motorja nagyon is szereti zabálni az olajat. Sokaknak már új kora óta eszi. Facebook-os csoportokba ha belenézel, nem egy 8gen 2.4 tulaj számol be 2-3e km-enként 1 liter olaj fogyasztásról. Pár ilyen leírást le is mentettem magamnak. :) Én emiatt fázok a 8gen accord 2.4 vásárlásától.
Több ismerősömnek van 2.4 8gen accord, a fogyasztása városban stabilan 12-13 liter.
2019. április 17. 16:14:59: megválaszolva Mitya 0  által, → #137248 


Az eredeti hozzászólás
#137240 WhiteDevil_VTi +  2019. április 17. 14:18:13 re: #137237 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A legnagyobb baj, hogy nehezen engedem a VTi feeling-et... Az első ötletem egy FN2 volt, de azt valószínűleg utálnám hosszú távon a 3 ajtó miatt.
Mivel mindenképpen Honda, így jött az Accord mint ötlet, mondjuk a TypeS-hez nem feltétlenül ragaszkodom, nekem az Exe is megfelelne 2.4-el, vagy a jövőbeni igényekhez igazodva a dízel, csak a 8gen dízel DPF-es, +1 nyűg...
Egy Accord-tól nem feltétlenül várok érces motorhangot és 8sec-es gyorsulást, csak egy kellő rugalmasságot 100km/h felett is.
Meglátjuk...
2019. április 17. 15:52:58: megválaszolva White +  által, → #137246 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.46, 0.49, 0.44
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.066 mp, 7 query