az n22b1 nagyon jó motor, nem kell tőle félni...
mielőtt megveszed a dpf-et olvastasd ki a szervízben...koromszint, regenerálás óta megtett km, stb...
így látod milyen állapotban van...
ha határeset bele tudod alkudni az újat az árába...és kész...
Civic Vti-ből ültem át 7gen 2.4 ats-be, jobban mondva 2évig mindkét autóm megvolt.
Azt kell mondjam, hogy az accord a kis "pöckölés" után (reflash, cai, sportkat) jobban ment mint a vti. Biztos a nagy köbcenti is belejátszott, de azt éreztem hogy simán odavágja a reszelt civicemet. Bő 8hónapja nincs meg a vti és nem hiányzik, mondjuk a feszessége és a hangja néha igen, de nincs még az a jajjminekadtamel érzés.
Borzasztóan tartják az árukat az accord type s-ek, ami nekem illetve akinek van annak jó aki most akar venni az meg néz hogy miért kerül még mindig 3millába egy FL Type S.
Egyik ismerősöm is keres, kevés kilóméterest hosszú távra, nézzük az europai kínálatot, ritka a FL.
Nem félnék egy 8gen ats-től sem, nem volt annyi drasztikus eset h rá lehessen mondani hogy egy olajzabáló.
Viszont 2x50km-re már nem biztos hogy benzintest vennék, csak ha fizetik az utiköltséget.
Nekem 8. gen. 2.4 van. Nem eszi az olajat, minimális fogyás van 15e km-n kb. fél liter. Ha rendesen szervizelve volt, normális olajat kapott, nincs baj az olajfogyasztással. A 20e km-es szerviz hülyeség annál sűrűbben kell cserélni és 0w20-as kell bele (esetleg egyéb Honda által javasolt típus). Szerencsés, ha ismert az előélete.
Vti-t még nem vezettem, de biztos más. Nyugis, nagy utazóautó, főleg automatával. Tudtommal a vti nem ilyen...
8gen, az inkább egy kényelmes utazó, csendes, premium érzetű autó.
A VTI után a 7gen 2.4 tudná azt a menetteljesítményt amit keresel, esetleg reflash -el még lehet játszani.
A 8 gennél kompromisszumot kell hoznod a 2.0 és a 2.4-nél is, kérdés mi a prioritás.
(Egyébként van egy eladó 2.0 8 genünk, Autóvásárlás Topicban)
Sziasztok!
Lassan eljön az autócsere ideje, szeretnék valami nagyobbat és kényelmesebbet a Civic-nél. VTi-ből ülnék át, tehát szeretnék hasonló menetteljesítményt.
Alapvetően 8gen Accord-ba gondolkodom (esetleg 7gen, de a széria vége 07'), feltételezem, hogy a 2.0 nagy visszalépés lenne teljesítményben, viszont a K24-ről nem olvastam túl sok jót olajfogyasztás terén. Valaki meg tudja ezt erősíteni, vagy megcáfolni? - Esetleg a 2.2 i-DTEC is szóba jöhet, de ott meg DPF problémákról olvastam több helyen... Mennyire kell félni ezektől a motoroktól? Jelenleg napi 2x25km-t használom az autót, de a jövőben valószínűleg minimum duplázódni fog a táv.