Annyira azért nem, mire a neveden lehet 2 misi, kasztnira motorra lehet eltapsolsz meg 1et, ha azt akarod szép legyen és jó, aztán ott a beltér, az is 570eret futott, gyanítom nem patika már, az az ülés is ótvar, es tuti vannak még hibák, kerdes a futómű, gumik, fék stb.... ezt pöpecre cdinálni nem all meg 3 misi alatt és akkor már se nem olcsó, de legalább qrva sok idő munka es idegeskedés és zsákbamacska.
Ez egy igazi kincs, nagyon jó vétel lenne szerintem az itthoniak többségére még talán többet is kellene költeni és a motor előéletét mrg nem ismerni mert a 4-8 tulajból már biztos volt legalább 1 aki valamilyen tuninggal szétpiszkálta a motort, emiatt már kopottabb, esetleg fúrni is kellett már. Ezen meg sárvédőívek, küszöbök, meg esetleg idővel egy gyűrűzés aztán az ára ezekkel együtt sem közelíti meg a 3 milliót