jol irtad....
A-bol B-be stresszmentesen...
Most Jöttünk haza egy Como-Milano-Verona turnérol...mintha karosszékban ültem volna közben beszélgetnénk....
a közlekedést kivéve semmi inger
Semmi zaj, néha elözésnél jött valami V6 hang, semmi razkodás, se válto sem kormány nem rezeg...még az index sem kattog, de még a valtot sem érzed mikor vált.......
És egyelőre engem pontosan az utolsó bekezdésed tart (most még) vissza egy ilyentől. Valahogy nekem ez még túl steril. Vagy nem akarnék még ennyire előremenni az autózás egyedfejlődési történetében. Úgy is ilyen irányba megy minden hát én meg még szeretném ha (valós) ingerek érnének... Aztán persze lehet egy szép napon majd másképp fogom gondolni és rájövök, hogy az inger nem minden. Beülök és én is suhanni akarok A-ból B-be...
de van hangja, csak a hangnak köze nincs a szokásos motorhanghoz..
Még valamikor 2008ban írtam amikor haverom megvette a gs-t és mentem vele.
Ülök a kocsiban, megy a táj, tekerem a kormányt, valahol messze valaki nekiáll füvet nyírni.. majd betelik a fűgyűjtő zsák, lekapcsolja a gépet.. én autózom tovább..
kiüríti a fűgyűjtőt megint beröffenti vág egy kicsit.. majd lekapcsolja.
majd újra nyír picit majd abbahagyja..
megállsz a lámpnál csönd van.. hirtelen hallod valaki raccsingolni akar melletted mert pörög a motor megy a rajtautomatika.. körbenézel senki. majd hirtelen motor leáll.. csönd megint..
Idővel megszokod, mert nem feltűnő, halk a fűnyíró is, alapvetően nincs vele semmi gond, csak nem az, amit megszoktál. Ennyi a titka..
De mivel nem versenyautó főleg ez a 300h nem az, itt a cél egy kényelmes A és B pont közötti eljutás, ezt tökéletesen teszi. Beülsz kényelmes, nem akarsz versenyezni, soha nem fogsz sportkipuffogó boltba betérni, nem akarsz nagyobb fékeket, tulajdonképpen nem akarsz semmit, átszellemülsz és rájössz, kerek a történet, a legjobb kerek történet amit választhattál, ha már 20 éves elmúltál.