Nekem is volt/van mindketto, igazabol normal kozlekedesnel nem tapasztaltam, hogy problema lenne esoben az AD08R-rel. Melegben viszont az AD08R sokkal jobban tapad, mint az RE002, amit amugy mar nem is gyartanak 2017 (?) ota (ezert csereltem le tavaly az RE002t AD08R-re) Az RE002 biztos tartosabb lenne amugy, nekem 4 szezont ment es meg maradt is volna 1et, mert a hatsok jo allapotban voltak, de az elsok belul elkoptak a szarul beallitott futomu miatt...
Hobbi autóra kellene, amit kizárólag jó időben használok, ezért a meleg oldali tapadás a fontos, hogy ha megnehezedik a lábam.
Minimális tapasztalatom AD08R-rel Civic VTi-n volt. Engem meggyőzött a teljesítménye, de akkor az RE002-vel sem járok rosszul.
Nagy valószínűséggel két garnitúrára lesz szükségem, így akkor egyre inkább eldőlni látszik a dolog.
Bridgestone RE002: Szerintem kurvajó volt. Esőben se volt rossz, hidegben sem, szárazon meg nagyon jó. Nagyon puha keverék, így azt mondják róla, hogy gyorsan kopik, nekem hobbiautón volt, így ezt nem tapasztaltam, de gondolom igaz.
Yokohama AD08R: Elődjéhez képest (AD08) jobb hidegben és esőben való tapadás, de még mindig nem az igazi, sőt figyelni kell. Ellenben szárazon melegben állat. Állítólag ahogy öregszik a gumi, szépen gyengül az egész szépsége, de nálam 2,5 évig volt ilyen kocsin, utána mentek vele, addig ezt nem tapasztaltam. (és annyira sokat sem mentem azért)
Pályára a Yoko sztem jobb lehet, viszont a Bridge meg kiegyensúlyozottabb, a mindennapokban jobb vele együtt élni.