Birom az ilyen "tuningolni akarok de ne fogyasszon" hozzáállást. Van az ideális gyújtás meg benzin-levegő keverék és a szar szerintem. A fogyasztás nagy részben attól függ hogyan vezetsz nem a programtól.
A vtec-esítésnél meg nem feltétlen csak a vtec adja a többletet, hanem a kompresszió változása, égéstér és szelepek mérete...stb...stb.
Bocsi.
Félreérthető volt.
Arra gondoltam ,hogy most ugye, egy non vtec d16y7 - t hajtok.
A " tuningomnak " az a lényege , hogy vtec- esítem. Nyílván a plusz teljesítményt a mostani motoromhoz képest a váltás adja, normálban min 15 le.
Amennyire én tudom szoktak ezekre olyan programot írni amivel( leömlő, direktszűrő) akár 135 le is elérnek. Nálam nem ez a cél.
Mert nyílván itt már nő a fogyasztás is. Én szeretném ha megmaradna lehetőségekhez képest takarékosnak. Nem az utolsó le kinyerése a cél. Napi 200 km,t megyek vele munkába oda vissza.