HONDA fórum
2024. június 7. péntek, 09:36,  Róbert, Roberta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#50780 LINSZTER +  2019. január 8. 20:16:46 re: #50779 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Birom az ilyen "tuningolni akarok de ne fogyasszon" hozzáállást. Van az ideális gyújtás meg benzin-levegő keverék és a szar szerintem. A fogyasztás nagy részben attól függ hogyan vezetsz nem a programtól.
A vtec-esítésnél meg nem feltétlen csak a vtec adja a többletet, hanem a kompresszió változása, égéstér és szelepek mérete...stb...stb.
2019. január 8. 21:05:39: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50783 
2019. január 8. 20:49:19: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50782 


Az eredeti hozzászólás
#50779 Dep 76 0  2019. január 8. 19:32:27 re: #50777 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bocsi.
Félreérthető volt.
Arra gondoltam ,hogy most ugye, egy non vtec d16y7 - t hajtok.
A " tuningomnak " az a lényege , hogy vtec- esítem. Nyílván a plusz teljesítményt a mostani motoromhoz képest a váltás adja, normálban min 15 le.
Amennyire én tudom szoktak ezekre olyan programot írni amivel( leömlő, direktszűrő) akár 135 le is elérnek. Nálam nem ez a cél.
Mert nyílván itt már nő a fogyasztás is. Én szeretném ha megmaradna lehetőségekhez képest takarékosnak. Nem az utolsó le kinyerése a cél. Napi 200 km,t megyek vele munkába oda vissza.
2019. január 8. 20:16:46: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50780 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.39, 0.37, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.046 mp, 7 query