kicsit értetlenkedek a hozzászólásodon a hangsúly azon volt hogy a nagyobb krafthoz több levegő kell tudod ennek egyik feltétele hogy mennyit tudsz bejuttatni..... két hf.közül az erre alkalmasabbat érdemes használni nyiván ha az ember komolyan akarja csinálni millió egyéb módosítás szükséges
Ha vetted volna a fáradtságot és az elejétől elolvastad volna az aktuális témát akkor értenéd hogy miért jött az átmérő.két opció volt és mivel a nagyobb teljesítény a cél szerintem nem kérdés a választás...persze a d16z6 hengerfej esetében kell a kompviszonyt is növelni valamelyest hogy azon a szinten legyen legalább mint a gyári setup (síkolás vagy dugócser) ezek nem bonyolult dolgog ha már meg van bontva a motor.
Ez a tuningnak egy nagyon kis része, rendszerben kell gondolkozni, a nagyobb szeleptányérhoz a légszűrőház bemenetétől el is kell juttatni a több levegő a másik oldalon meg ki is. De lentebb megtárgyaltuk, h nem ez lesz....