Egy "motorsport" cuccon miért lenne kartergáz visszavezetés cucc? Ez csak itt a fórumon (néha úgy érzem tengerimalacklub) akkora probléma. Kétszer annyi ló legyen, ne fogyasszon többet, inkább kevesebbet és persze még az nkh vizsgán is átmenjen a simán.
Egy katalizátor kiiktatás felvetésére egyenes boszorkányüldözés kezdődik!
Természetes egy leömlő sem lesz kompatibilis egy gyári rendszerrel. Miért is lenne? Ha valaki ilyen dologba kezd, szinte biztos kalandba keveredik. Ha ehhez nincs idegrendszer, az nem a világ hibája.
Én tisztában vagyok vele bármikor kihúzhatják alolam az autót de vállalom! Nem fogok sírva fakadni, ha a rendőr közli ennyi volt. Köpök egyet aztán tehet egy szívességet!
Ezt jó tudni. Érdekes hogy erről (sem) tesznek említést, ahogy arról sem hogy vastagabb és ahogy a motor mozog szinte biztos hogy beleér a zárhídba a szívósor (ha nincs bent motortartó bak inserter).
Nekem ez a skunk 2 mint gyártó egyre antipatikusabb..
fn2-re nem volt pontos a leömlő, ep3-nál is totál más a kilépőnél a csatlakozó (nyilván tudatosan), szívósornál a kartegrgáz visszavezetésre nincs lehetőség, air bypass csatlakozó le van dugózva (és nem is ott van ahol a gyári), még a féktartály takaró zoknijuk is foszlik szét egyedül a váltógombjukra nincs -egyelőre- személyes panaszom, de cserébe legalább rohadt drága mindenük
Nálam olyan iphone szindróma van velük kapcsolatban