Ezt jó tudni. Érdekes hogy erről (sem) tesznek említést, ahogy arról sem hogy vastagabb és ahogy a motor mozog szinte biztos hogy beleér a zárhídba a szívósor (ha nincs bent motortartó bak inserter).
Nekem ez a skunk 2 mint gyártó egyre antipatikusabb..
fn2-re nem volt pontos a leömlő, ep3-nál is totál más a kilépőnél a csatlakozó (nyilván tudatosan), szívósornál a kartegrgáz visszavezetésre nincs lehetőség, air bypass csatlakozó le van dugózva (és nem is ott van ahol a gyári), még a féktartály takaró zoknijuk is foszlik szét egyedül a váltógombjukra nincs -egyelőre- személyes panaszom, de cserébe legalább rohadt drága mindenük
Nálam olyan iphone szindróma van velük kapcsolatban
Igen. Egy 0.4-0.5 mm vastag sajtolt fémlemez. Ezen keresztül kap testet az összes injektor is, ha ezt kicseréled a gyári testkábelt át kell kötni direktben a hengerfejre.