HONDA fórum
2024. július 3. szerda, 22:12,  Kornél, Soma Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#50695 DeathAdder +  2018. december 25. 12:33:46 re: #50690 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ezt jó tudni. Érdekes hogy erről (sem) tesznek említést, ahogy arról sem hogy vastagabb és ahogy a motor mozog szinte biztos hogy beleér a zárhídba a szívósor (ha nincs bent motortartó bak inserter).

Nekem ez a skunk 2 mint gyártó egyre antipatikusabb..

fn2-re nem volt pontos a leömlő, ep3-nál is totál más a kilépőnél a csatlakozó (nyilván tudatosan), szívósornál a kartegrgáz visszavezetésre nincs lehetőség, air bypass csatlakozó le van dugózva (és nem is ott van ahol a gyári), még a féktartály takaró zoknijuk is foszlik szét [SMIL:/szetvert.gif] egyedül a váltógombjukra nincs -egyelőre- személyes panaszom, de cserébe legalább rohadt drága mindenük :D

Nálam olyan iphone szindróma van velük kapcsolatban :D
2018. december 25. 21:13:16: megválaszolva sh adam 0  által, → #50696 

#50691 Tonx +  2018. december 25. 08:28:14 re: #50690 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De a szívósor csavarok nem fémből vannak? Vagy azok nem vezetik az áramot?
2018. december 25. 23:28:56: megválaszolva grego +  által, → #50703 


Az eredeti hozzászólás
#50690 grego +  2018. december 25. 00:31:15 re: #50689 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Igen. Egy 0.4-0.5 mm vastag sajtolt fémlemez. Ezen keresztül kap testet az összes injektor is, ha ezt kicseréled a gyári testkábelt át kell kötni direktben a hengerfejre.
2018. december 25. 12:33:46: megválaszolva DeathAdder +  által, → #50695 
2018. december 25. 08:28:14: megválaszolva Tonx +  által, → #50691 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.45, 0.46, 0.41
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.066 mp, 8 query