Szerintem ez baromság, a kopásjelző arra hivatott, hogy azt mutassa, amikor már illene lecserélni a gumit. (amikor a gumi profilja egy szintbe kerül vele)
Nem arra, hogy onnan mérje az ember a profilmélységet. Szerény véleményem szerint.
De hozzáteszem: Lehet ez is olyan dolog, mint a centrírozás meg centírozás. Az első a helyes ugye, de nincs ember a Földön aki ne centírozásnak mondaná és sokan úgy is írják le. Lehet a profilmélységet is valójában a kopásjelzőtől kell(ene) mérni, mert az a hivatalos, de szintén nincs ember, aki ne a teljest mérné. Egyszerűen ez terjedt le, ez már így marad.
Ennek ellenére én az első dolog mellett lennék, de hátha majd jön egy olyan valaki, aki ténylegesen is tudja ezt.
Múltkor voltam gumisnál, és érdekes dolgot mondott nekem.
Ő azt állítja,. hogy a profil mélységet a kopásjelzőtől kell mérni, nem a teljes mélységet kell figyelembe venni.
Igaz ez?
Én eddig ezt fordítva tudtam, meg az is lenne a logikus, hisz a mintának az a mélysége.
Nem mindegy hogy 3-4 mm a profil mélység, vagy 5-6 mm.
2018. november 15. 09:03:34: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #92873 2018. november 15. 09:03:07: megválaszolva White + által,
→ #92872 2018. november 15. 08:57:31: megválaszolva Yakumo + által,
→ #92871
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok