vagy eppen mas..
az ebayon egy ideje megvaltozott a felulet es nehezebb disputet inditani. pl ha 2 nap mulva fake trackingot ad meg, és beallit 2 honapot 2 honap utan kis idő intervallumban lehet csak reklamálni.
megveszed az árut, ő fake trackinget ad.. 2 dolog lehet..
1. nem veszed észre, letelik a határidő nem tudsz reklamálni övé a pénz..
2. letelik aqz idő reklamálsz.. megírja hogy ujra küldi, te nem reklamálsz, ő nem küldi eletette a pénzt reklamációs idő lejárt.
3. letelik az idő, reklamálsz.. visszakapod a pénzt, sokszor ír is nekedhogy ő most visszautalja. te megörülsz de rendes csávó, pozitiv értékelést adsz
Ebayen buy now-val vásároltam egy terméket. Paypallal fizettem a terméket és a postát is. Pár nap múlva jött az üzenet, hogy a termék feladva, megkaptam a tracking numbert is. A legkésőbbi érkezési dátummal bezárólag semmi infó nem volt a csomagomról, csak annyi, hogy a csomagszám hozzáadva a rendszerhez. Lejárt a "határidő", így indítottam egy requestet - vagy mit -, hogy a csomag nem érkezett meg. Azt az opciót választottam, hogy továbbra a terméket szeretném, mi lehet a probléma. Erre azonnal vissza lett utalva az összes pénz.
Az elméletem a következő: a terméket alulárazták (a második legolcsóbb helyen is bő 40%-kal drágább volt), rögtön a vásárlásom után megdrágult jelentősen. Kaptam valami kamu tracking numbert, és arra játszottak, hogy indítsam a requestet, hogy utalhassák a pénzt, mert rájöttek, hogy ez így nem buli nekik.
A kérdésem az volna, hogy a terméket az eredeti áron már esélytelen kiharcolnom? A minimum, hogy az eladót ezek után lehúzom értékeléssel, de hát ez az szempontomból szarnak a pofon.