HONDA fórum
2024. június 10. hétfő, 06:06,  Margit, Gréta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#50503 zolynet +  2018. április 17. 12:05:20 re: #50427 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
410cc VS 240cc
Most már kevésbé dolgozik. Kösz Higany! [SMIL:/smile5.gif]

2018. április 17. 12:07:53: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50504 

#50428 Higany +  2018. március 23. 10:31:34 re: #50427 (fonta + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ne agyald túl. Sehogy! 100%, 102%, 120%.... tökmindegy, folyamatosan nyitva van az injektor. 100%=2 motorfordulat ideje.
Ki mit mond... én úgy "tudom" (hallottam, olvastam), hogy ha 80% felett jár, akkor érdemes már nagyobbra cserélni.


Az eredeti hozzászólás
#50427 fonta +  2018. március 23. 09:46:53 re: #50425 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De, hogy lehet hajtan 100% felet ez nem értem?
A % nem az abszolút kitöltési tényező? Az definíciójából adódóan nem mehet 100% fölé!

U_inj
/\
|
|---------------             -----------
|                  |_______|
|-----------------------------------------------> t

|     t_on           t_off
|<----------->|<------->
|
|
| T = t_on + t_off
|<----------------------->

Kitöltési tényező k = t_on / (t_on + t_off) , ennek a maximuma t_off = 0 -nál van, ekkor k = t_on / t_on = 1 = 100%
(Attól tekintsük el, hogy az Injektorra testet kapcsol az ECU, nem tápot, tehát negáltan kellene nézni az ábrát)

Vagy ez a javasolt maximális kitöltési tényezőhöz képesti % érték?

Mondjuk a javasolt maximum az az abszolút 80% akkor a "mondott" 104% valójában 80*1,02 = 83,2% (abszolút)?
2018. április 17. 12:05:20: megválaszolva zolynet +  által, → #50503 
2018. március 23. 10:31:34: megválaszolva Higany +  által, → #50428 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.28, 0.32, 0.28
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.067 mp, 8 query