Igazából nem tudom, hogy jobb-e. Nem érzek különbséget a két fajta között. Ha ültetni akarod, akkor érdemesebb keményítettet csináltatni. Nekünk Mazdában van kis ültetés, ott Katona féle kicsit keményebb gátló van. (utcai sportnak hívják ott) Az pont jó a csüccshöz.
Gyári rugókhoz tökéletesek ezek a KYB-k. Én azért utáltam az Ultra SR-t, mert nagyon b.zi színe van, és a full gyári kocsihoz festhettem még feketére... :-)
Ha az a gond szerintem tudok kölcsön adni egy szett csillapítót, amíg megcsinálják. Vasárnap leszek Kaposváron, ha gondolod.
Beszéltem itt fórumon is egy emberkével aki felújítónál dolgozik, csak sajna nem tudom sehova letámasztani napokra (ne adj isten vmi miatt egy hétre hetekre) a kocsit, és nincs másik szett sem amit addig be tudnék tenni addig. Szóval ezért marad a vétel. Tudok sima KYB et is meg Ulta SR-t is szerezni most. Olcsóbb kategória meg nem nagyon van már hozzá amit be is tennék, és a sima meg az Ultra SR között már nincs akkora ár különbség hogy ha tényleg jobb, akkor ne érné meg.
Azt olvastam róla hogy kb 20% al keményebb mint a sima. De nem igazán van róla teszt vagy vélemények...
Mi forgalmazunk a Lángnál KYB et és én nem találkoztam még olyannal aki panaszkodott volna rá vagy garis lett volna, ezért gondolom hogy ez sem lehet rosszabb mint pl: a mezei Exel G széria