Nem tudom milyen állapotba van a motor, de ha kap egy felújított hengerfejet szinte biztos, hogy füstölni fog és jöhet a motorgenerál is, ezzel számolj ha belevágsz. Amire biztos szükséged lesz a vtec hf és szívósor+ECU-n kívül, az autóhoz megfelelő kábelkötegre, Concerto esetében nem tudom, de Civic-nél úgy néz ki ha nfl, akkor az nfl-es injektoros kábelkötegre lesz szükség, értelemszerűen, ha fl, akkor az fl-é kell. Akkor az ac pumpa helyett fog kelleni egy elektromos benzinpumpa, jobb esetben tankkal együtt, vagy egy külső. A benzincső méreteit nem tudom, hogy ugyanaz e a karbis és az injektoros. Összegezve nem lesz olcsó, mérlegelni kell, hogy neked megéri e! Egyébként karosszéria, futómű patika? A swap-ot szokták adni 80e körül+ a kábelköteg is 10-20e tömítések, vezérlés csere az is min 40e, ha gépműhely kell hf 40-60e felújítás, ha furni is kell 20-40e plusz dugó, gyűrű 35e, csapágyak is 20e, nem a racer és felmerülhet még egyéb apró költség a munkadíj felett, ha nem magadnak csinálod. A kábelköteg cserét meg nem szívesen csinálja meg senki szerintem, mert ahhoz szanaszét kell bontani az autót és összerakni. Ha valami hülyeséget írtam akkor kijavítanak a többiek. Ha marad karbis, az egy picit olcsóbb, és kevésbé macerás, de ott meg az lesz a probléma mint nálam is, hogy vtec alatt szegényedik a keverék, melegszik a motor és teljesítményben sincs ott mint egy injektor, de nem rossz, csak ésszel kéne vezetni, ami nekem nincs.