HONDA fórum
2024. június 7. péntek, 03:01,  Róbert, Roberta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#50127 delmarco 0  2017. október 12. 13:17:31 re: #50121 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem gyari blokkos EK4 van 1.8VTI leomlo van gyari kat. (nem szennyezzuk a kornyezetet) meg S2 cat back, ITR szivosor es P28 azt mar lehet erezni, teljesen mas lesz tole az auto kb. ilyennek kellett volna lennie gyarilag az autonak, amikor probara visszaraktam a gyari ECU-t elmosolyogtam magam.
Azert tenyleg egy tengellyel lenne nekem is az igazi.
2017. október 14. 14:21:03: megválaszolva fonta +  által, → #50132 
2017. október 12. 13:57:42: megválaszolva zolynet +  által, → #50128 


2017. október 12. 13:18: Szerkesztve delmarco 0  által, megtekintés

#50125 zolynet +  2017. október 12. 12:33:40 re: #50121 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ne reménykedj hogy 180-190paci lesz, dehogy lesz, vagyis lehet csak akkor nem a dyno-n kell lemérni. :D

Itt az enyém, a honda mérések, nyomatékgörbék, egyebek topikban az előzménye.
Majd bescennelem már ezt a lapot és felrakom oda is,most látom h az még hiányzik, jól ráfelejtkeztem.



Már elnézést, de ha nincs pénzed akkor hogy lesz itt 190-200le? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]
2017. október 12. 12:57:20: megválaszolva Márton87 +  által, → #50126 

#50124 nbinszky +  2017. október 10. 09:25:25 re: #50121 (bneon 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Mindenki azt mondja, hogy a 60as rendszer túl nagy. Nekem nem ilyen volt a tapasztalatom.
A másik autómon (d15b2+mpfi swap) 60as rendszerrel volt az igazi, csak hangos volt.
Utána tettem rá VTI rendszert és 6000-es fordulat felett gyengébb lett érezhetően, mert amikor le lett mérve a mérés is azt mutatta. Hiába tettem a vti rendszerre átmenő sportdobot, nem jött meg az erő felül. Szóval kellett neki a nagy rendszer.

Légszűrőre valami nagyobb felületű szűrőt ajánlanék, mint ami a gyári.
Sok kicsi sokat számít, magában nem biztos hogy sokat hoz.


a 190LE-höz viszont már nem lesz elég kipufogó+légszűrő tuning, ahhoz veztengely+programozás is kell alsó hangon. De még lehet egy HF portolás is kell hozzá.

#50123 Sprint-R +  2017. október 9. 22:44:11 re: #50121 (bneon 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
a 60as gyari motorra valoban nagy lesz.


Az eredeti hozzászólás
#50121 bneon 0  2017. október 9. 20:53:34 re: #50118 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia!

Köszönöm a választ!
6gen vti-m van, egy hideglevegős rendszerre gondoltam, valami jobb márkából (injen) vagy simota bár az előbbi jobban tetszik, és egy 55ös rendszerre egy középdobbal és skunk végdobbal, szerintem gyári vti alá nagy lenne a 60as rendszer, szerinted?
Szívem szerint komolyabb cuccokat is vennék a motorba, de egyrészt nincs rá pénzem (szart meg nem akarok venni) másrészt nem nagyon tudom pontosan, hogy milyeneket érdemes venni.
Láttam vti-t amit biztonságosan felhúztak 190-200 lóra, azt szívesen elérném én is, de ahogy írtam, sajnos nincs rá elég pénzem :(
2017. október 12. 13:17:31: megválaszolva delmarco 0  által, → #50127 
2017. október 12. 12:33:40: megválaszolva zolynet +  által, → #50125 
2017. október 10. 09:25:26: megválaszolva nbinszky +  által, → #50124 
2017. október 9. 22:44:11: megválaszolva Sprint-R +  által, → #50123 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.77, 0.5, 0.57
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.191 mp, 12 query