Nekem gyari blokkos EK4 van 1.8VTI leomlo van gyari kat. (nem szennyezzuk a kornyezetet) meg S2 cat back, ITR szivosor es P28 azt mar lehet erezni, teljesen mas lesz tole az auto kb. ilyennek kellett volna lennie gyarilag az autonak, amikor probara visszaraktam a gyari ECU-t elmosolyogtam magam.
Azert tenyleg egy tengellyel lenne nekem is az igazi.
Ne reménykedj hogy 180-190paci lesz, dehogy lesz, vagyis lehet csak akkor nem a dyno-n kell lemérni.
Itt az enyém, a honda mérések, nyomatékgörbék, egyebek topikban az előzménye.
Majd bescennelem már ezt a lapot és felrakom oda is,most látom h az még hiányzik, jól ráfelejtkeztem.
Már elnézést, de ha nincs pénzed akkor hogy lesz itt 190-200le?
Mindenki azt mondja, hogy a 60as rendszer túl nagy. Nekem nem ilyen volt a tapasztalatom.
A másik autómon (d15b2+mpfi swap) 60as rendszerrel volt az igazi, csak hangos volt.
Utána tettem rá VTI rendszert és 6000-es fordulat felett gyengébb lett érezhetően, mert amikor le lett mérve a mérés is azt mutatta. Hiába tettem a vti rendszerre átmenő sportdobot, nem jött meg az erő felül. Szóval kellett neki a nagy rendszer.
Légszűrőre valami nagyobb felületű szűrőt ajánlanék, mint ami a gyári.
Sok kicsi sokat számít, magában nem biztos hogy sokat hoz.
a 190LE-höz viszont már nem lesz elég kipufogó+légszűrő tuning, ahhoz veztengely+programozás is kell alsó hangon. De még lehet egy HF portolás is kell hozzá.
Köszönöm a választ!
6gen vti-m van, egy hideglevegős rendszerre gondoltam, valami jobb márkából (injen) vagy simota bár az előbbi jobban tetszik, és egy 55ös rendszerre egy középdobbal és skunk végdobbal, szerintem gyári vti alá nagy lenne a 60as rendszer, szerinted?
Szívem szerint komolyabb cuccokat is vennék a motorba, de egyrészt nincs rá pénzem (szart meg nem akarok venni) másrészt nem nagyon tudom pontosan, hogy milyeneket érdemes venni.
Láttam vti-t amit biztonságosan felhúztak 190-200 lóra, azt szívesen elérném én is, de ahogy írtam, sajnos nincs rá elég pénzem