ja igen, nekem rosszabb adatok jöttek ki mint amit itt számoltam, tekintve a 3 garis hibát, tekintve hogy ujra vittem programozni, etc.. nomeg nekem még rosszabb a többletfogyasztás.
De alapvetően akkor csináld meg ha a kocsidat bőven 100e km felett megtartod.. Nekem ilyen nem lesz 103e van benne, és a fent emlitett problémák miatt nem igazán használoma gázt..
nem tudom mennyiben másabb..
Arról akartalak informálni hogy nem vagyok teljesen meggyőződve arról hogy érdemes e belefeccölni mert ha megvan 700 ft od 100 kmenként ami elég optimális, akkor 100e km alatt 700e ft megtakarításod lesz.. de szerintem ennyi a max.
ez alatt attól függ mennyit használod, 200 felett a beép, nekem volt 3 garis hibám de legyen 1 autózol miatta, legyen 230 a fenntartása, 2 műszaki vizsga felár 30e ft, szűrő csere filléres de legyen 10, legyen 3 szelepállításod, nekem 40e felett már hangja volt, érdemes odafigyelni, 60e ft, (mondjuk nekem olcsóbb volt higany csinálta nem vittem sehova a gépet reggel idejött hideg a motor és állított de extrém helyzet hogy honda szerelő a szomszéd) szóval egy elviszem reggel este elhozom fizetek érte a 20as elmegy, sőt akkor 1-1 napot elcseszel. SZóval a 20 reális..
230+30+10+60= 330e ft.
Végülis közel 400e ftal beljebb leszel, 100e km megtétele után, minden esetben,nem rossz az, csak tudd hogy mit veszel a nyakadba.. Illetve 100e km alatt nem éri meg.