ez a fék upgrade is egy érdekes dolog... az usa H23-ban 260-as a fék.... nekik jó ott az, nekünk kevés?
legjobb esetben is lesz 150LE a 2.0... nem hiszem , hogy az a 282-es fék akkorát fog. én cseréltem az accordon 260-ról 282-re, hát nem merném állítani hogy annyival jobb. ingyen volt, így megléptem, de ha fizetnem kéne érte nem tenném az tuti
A legjobb ár/értékű tuning a H23 szívósor+leömlő+progi. 150e-ből szereléssel, alkatrésszel, progival meg is vagy és nyersz
majd 30 lovat.
Ha a motorból folyik az olaj akkor nem ártana egy teljes átnézés sem, pláne tuning előtt, hogy ki legyen pucolva minden, be legyen állítva normálisan és karban legyen tartva, ne a progizás után derüljön ki, hogy szar a gyertya, koszos a pillangó, stb... erre is szánj rá egy 50et kb... (elosztó, rotor, gyertyák, szívósor pucolás, alapjárat+gyújtás beállítás, tömítések cseréje, olajcsere esetleg, stb...)
Van egy H22A2 motorom is eladó.
A motor tuning előtt helyedben először a fékek upgrade-jén gondolkodnék legalább 280-asra...
(fék cserénél a főfékhengert is érdemes kipucolni/felújítani egy tömítés garnitúrával, mert általában a légtelenítésnél megadja magát a régi)
A váltóba lehet hosszabb fokozatot tenni, a váltókódodat írd le, akkor meg tudom mondani, hogy lehet-e az 5.-en változtatni (M2J4 vagy ilyesmi). Én a sajátomon megcsináltam, M2F5 váltóba M2K4 5. fokozatát tettem, kis gépmunka kellett hozzá de megy hibátlanul, kb 10%-al kevesebbet forog.
Meg tudom csinálni ezeket, H23 szívósorom is van, minden mást tudok szerezni, ha kell, hívj.
2016. március 29. 22:54:05: megválaszolva Peve + által,
→ #21235
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok