Igen óra szerint nem reális, de egyébként ha nem tévedek az általad linkelt Accord CB3 16"-os gumimérete a tökéletes váltója a gyárinak (185/65R15-nek), így az is szinte biztosan túlmutat óra szerint a reális sebességen, mint minden autó esetében
Ezzel nem azt akarom mondani hogy nem megy jobban, mert az butaság lenne, de azért kíváncsi volnék mekkora lenne a differencia repülő rajtból.
Tényleg nem tudom hogy mehet ennyire az övé egyszer itt be is számoltam róla, legközelebbi alakalommal is leméri valahol azt mondja, és arról majd rendes felvételt készítek. Vagy jövőre rábeszélem Kiskunlacházára, úgysem voltunk még
Egyébként Peve hogy lehet egy 2.3-as 17.1-es időt általánosítani, amikor zepefrs szerint is 15.9?
Egy 2.3-as 160 lovas ami rendben is van, be kellene hogy menjen 16 alá is akár
Azért volt lényeges a videókban szereplő autók kerékmérete, mert míg a prelude és az accord is 180-at mutat és összevetve a két videó idejét a rajtól 180-ig, de a prelude még közel sem érte el azt a tempót, mint az accord.
A súly meg:
Prelude: 1260+ utas aki 120 + sofőr 85= 1465!
Accord: 1350+ sofőr 75= 1425 !
Lehetne jobb időt menni, de hogy 135le-vel nem, az biztos.
JA azt el is felejtettem írni, hogy amikor a 17.2-es időt mentem, akkor még nem 1350kg volt, mert akkor még nem volt benne a gázszett.