Ami nem gyári tehát az f20z1 váltó, másik leömlő, és a katalizátor kidobva, padon lemérve ezzel a felállással 135 le.
Egy fél milliós bontatlan f20a4
Haver hajt aki kb 85 kg, anyósülésen aki felvette egy legalább 120 kilós monstrum
Szerintem nagyon jól megy a kis Prelü (a gumi valamivel kisebb a gyárinál, ezért nem olyan pontos az óra, mint a tegnapi videón).
pl. itt az ek4-nek 15.9-et ír, én meg t1r-el 15.3-at mentem (-0,6 sec), ami egy hurkatöltő hátsó dobon és egy ültetőrugó szetten kívül gyári volt.
Az óra azért pontos mert neki a gyári 195/65-R14 helyett 195/65-R15 volt akkor fent. (bezzeg most a /50-el 10%-ot elcsal felfelé )
Nekem is most pontosan mutat az óra hogy 205 helyett 215/45-R17 a nyári gummáim mérete
Láttam a kinyomatott adatokat hogy 135 le-t mértek neki, de mindegy is nem ér ennyit az egész.
Legközelebb elmegyünk és leméri még egyszer azt mondja
Igen a mért súlyok az ~1260-1300kg . (Higanyé 1360kg volt, de abban sok volt az extra, katalógus adat szerint meg csak 1270kg)
Ezt a 16.6-os gyári időt honnan veszed, valami katalógusból? Mert akkor nincs is több kérdésem.
Én elhiszem, hogy nagyon megy, meg 216km/h-ra is képes (bár már az is fura, hogy neki semmit nem csalt az óra) , de hogy nem gyári 133-135le -vel, az tuti. Tehát valami módosítás biztos van, max ő nem árulja el vagy nem tud róla.