Jobb tapadással jobb az időeredmény, általában ehhez kisebb célvonali szokott társulni, nekem ez a tapasztalatom, aztán lehet hogy hülyeség. Rövidebb idő alatt azonos motorerő mellett, kisebb sebességre képes felgyorsulni a jármű.
Lehet menni 14,1-et 155-157-es célvonalival is, meg 168-assal is, rengeteg ilyet figyeltem meg, versenyeken, nézőként (szerényebb eredményeknél pedig versenyzőként is).
Ez már többször téma volt és érdekes is, találtam henrik egy 13-as idejét összehasonlítva az enyémmel, sajna ferio eredményét nem tudom ezért nem tudok vele számolni
egyértelműen látszik, hogy nálam a jobb idő egyértelműen a jó 60 láb-ból jön, gyengébb célvonalival kb ua idő.
pl ha itt henrik húz egy 2.0-ás 60 lábat (az egyértelműen erősebb autóval) akkor simán 13.5-6 idő lenne (amiket Tsaby a húzott intivel futkosott idén) ....
ebben a két futamban a "virtuális" előnyöm az első 60 lábon még 0.27 másodperc ami a végén 1.33- ra csökken, itt is az erő különbség látszik henrik javára....
és már ekkor is ragacsolva volt a pálya, én ugyan ezen a napon mentem még a stock b16-al (civic 6gen hecs) 14.7 bepakolva slickeken (2.0 60 láb)..... szóval szerintem semmi nem változott a mérésben, sem a pálya hosszában..........