én a street szívó katokra írtam azt amit írtam,mivel eddig ez volt a téma
és ugy látom hogy itt konkrétan olyan kategóriákat akarnak ami a szívo hondáknak kedvez akkor miért ne legyen külön kat?
igaza volt Zolinak
jöhet a minusz
2011. december 6. 21:11:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6831
nem tudom a vti-sek mit sírnak, hogy az integrákkal kellene menniük Chris féle kat alapján. oké ha a full gyári állapotokat nézzük, akkor egy intinek több esélye van, de az élmezőnyben már rég nem gyári állapotú autók vannak és egy vti-ből is ugyan olyan jó időt ki lehet csikarni, mint egy integrából (no meg azért túl sok húzott inti nem versenyez), innentől egyenlő esélyekkel indulnak. Az egy korrekt kategóriabeosztás lenne és legalább 1.6-ig vti-ken kívül is lehetne jó verseny.
Egy kérdés merült bennem fel, más márkákat nézve az 1590 köbcentis határ lehet pont olyan, hogy ők is átkényszerülnek a nagyobb katba, bár sztem tök8, hogy melyik katban nem jutnak a dobogóra.
én úgy vagyok vele,hogy azért verseny az legyen,de ne esélytelen mikor pl.:anno én gyári Vti-vel indultam egy S2000-es ellen,vagy B20Vtec ellen,na ez az aminek tökre semmi értelme.