"ennyit tuti javult a minőség az elmúlt évtizedekben"
ez a része biztos igaz, de az is sztem, hogy a jo honda motorok (és az egyéb off is) legalább (nagyobb százalékban) meghibásodik -> végre veszi a hondatulaj a motoralkatrészeket, amit eddig nem tett meg a korábbi generácioknál (4-5-6). fogyasztoi társadalom az anyagi forrás, nem a jo hivnév. az csak elöny.
Ezért mondtam hogy saját vélemény. De az tuti hogy a haverodtol sem vennék autót. Mondjuk azt sem hiszem el hogy ha használod az autót akkor, legyen az akármilyen olaj, 15e km után még ugyanoljan a szine, ugyanaz a kenési teljesitménye stb stb.
köszöni, szép színe van..
oljtól is függ..
pl a castrol rs 7000km után megég, mert egy hulladék trágya olaj, addig egy mobil 1 5w50 15e km után és kellemes tapintású és szép állapotú.
nekem 20e km van előírva, de sűrűbben cserélem (12-15) igaz a szervízkönyvet 20-anként vezettetem a garancia miatt.
azt elhiszem, hogy az olaj minősége meg a motorok is változtak az elmúlt 10 évben.. annyit nem, amit pl egy merci mond hogy 30-35e km után szól hogy fárad az olaj, bár ezt is el kéne hinni mert ott az autó ellenőrzi az olajat (haveromnak 34e km után villant fel a 320-asba hogy olajcsere nemsokára esedékes) de azt elhiszem hogy 10-ről 15-re lehet növelni a csere intervallumot mindenféle károsodás nélkül. ennyit tuti javult a minőség az elmúlt évtizedekben.