egyszerű.. én átlagolom ezeket a hozzászólásokat abból baj nem lehet mert mint kiderült ebből bármelyiket választod baj nem lesz.. tehát az átlagból se..
10ezer körül cserélnék és utána úgy járnék vele hogy 15ezrenként csere, ha nincs extrém terhelésnek kitéve.. ha pl sok hidegindítás etc akkor inkáb 10 ezrenként..
de ezeknek a megkíméléseknek az előnyeit csakis a 2. vagy a 3. tulaja fogja érezni 200e km környékén, tehát semmi para..
túlzásba nem kell vinni, teljesen felesleges, csak az idegeidet ölöd, az idődet töltöd, és a pénztárcádat fogyasztod..
Köszönöm a gyors válaszokat!
Összefoglalom az álláspontokat:
1. Eladó (ami ugye egyben szervíz is): 2000-nél olajcsere AJÁNLOTT!
2. Gépkönyv: előírt intervallum (ez ugye 20 ezer) előtt NE!
3. Szervíz 2.: 5000 előtt NE, utána LEHET!
4. Szervíz 3.: 5000 után JOBB a csere!