peace! hidegen 1500 fölé sem forgatom csak üzemin, és akkor is csak nagyon ritkán megy 3 fölé. Hiszek a bejáratásban, a jótanácsban és az igazadban is, csak nem bírok magammal néha.
Az a gáz az egészben, hogy ha úgy lesz ahogy sejtem, akkor amikor a szerelem, a megszokás és szeretet parázsává hamvad, akkor vezetem majd úgy, ahogy most kéne, csak most vagyok vele nagyon boldog és élvezem hogy mennyire megy _ritkán_
Aztán majd imátkozom hogy ne legyen (nálam?) következménye, mert mire kifizetem a 140 Lovat, addigra bőven benne lesz egy csomó km...de majd megkapja ami jár neki karbantartásból.
Okés, okés!
Mind neked mind Bocikának írom, hogy nem vitát szeretnék ezzel nyitni vagy leb***ást! Semmi beleszólásom a kocsitok használatához, ezért is írtam, hogy mindenki maga dönti el, hogy mennyit járatja be. Én csak azért ragaszkodtam a 3000-hez, mert többen is azt javasolták (szerelőm, barátok) és még ugye a hidegindítás utáni procedúra is ide tartozik (nem hajtom akkor sem, míg fel nem melegszik).
Írok ellenpéldát is, saját fateromat, aki 10 ezer km-ig járatja be az új autóit, na az már nekem is sok lenne! Persze azért ez nem azt jelenti, hogy akkor 10 ezer km-en keresztűl csak 100-al megy 3000-en. Olyan 4000-nél elkezdi emelni a fordulatot és 1000 km-enként 500-at emel. Persze egyszer-kétszer ő sem bírta ki, bár a 60-70 lovas autókból nincs mit kitaposni szinte.
Ja igen, ha már írtad, hogy Te előtte egy gyengébb kocsiból ültél át a Civicbe, ami 40%-al erősebb, akkor én mit szóljak, előtte lévő Fiestám 70 lovas volt és 160-ba ültem át. Ha jól számolok, akkor ez több mint 100%-al erősebb!
Szóval csak azért csodálkoztam, hogy ennyi km után már hajtod, de akkor ezek szerint nem mindig és így a helyes!