A tuneres 60as közép rendszer (nekem is ez van, átalakítva) nekem pl. olyan volt, hogy hátul a tűzkarikánál összeszűkült sokkal kissebbre. Ezt orvosoltam, és ki lett cserélve a vége, hogy végig 60as legyen.
Ezt a janóéknál csináltattam, 14e ft-ot kértek el azért, hogy a gyári rendszert leszedték, fel az új leömlő, középrendszer, középrendszer átalakítása, meg a 60 as csövezés a hátsó dobig, mert a régi dobomat hagytam meg és ott a cső gyári méretű volt, tehát cserélték a csövet.
60as rendszert nyugodtan tehetsz alá sztem, de sokkal hangosabb lesz.
A 4-1 leömlővel meg kis fordulaton egy kicsit nyomatékszegényebb lesz, de nagyon elvileg jobb lesz.
A 175/65 nem gyári méret még csak váltóméret sem. A vti-ken 195/55R15 szokott lenni gyárilag.
A 195/55r15-nek 59,55cm a kerülete amíg a 175/65r15 nek 60,85cm.
A többieknek igazuk van, próbálgasd meg a kocsit, szokj hozz egy kicsit és sokat fog javulni az időd. Előszörre nekem is tök szar gyorsulásaim voltak.... Most már jobb valamivel.
Akkor most neked még csont gyári a rendszer a kocsi alatt? Mert ha igen szivesen összemérném az enyémet a tiedével (csak hogy mi a különbség egy gyári vti meg az enyém között)
Többieknek igazuk van, valóban előszö érezni kell a gépet, kitapasztalni.
Mellesleg az 5.gen Vti könnyebb. 4d 7.8s, 3d 7.3s alatt van százon gyári adatok alapján.
Persze egy jó dragos sofőr (én sem vagyok ilyen ) 7s körül gyorsul 6.gen Vtivel is.
Figy! Mióta is van nálad a kocsi??? 1 hét? Szvsz ennyi idő alatt még egy CRX től is kikapnál. Előbb szokd meg a gépet, tapasztald ki aztán hidd el sokat fox javulni gyorsulás terén. Nem értem minek kell rohanni egyből tuningolni. Egy autót érezni is kell nem csak taposni neki.
Most mondjam azt hogy szar a VTI mert már nem egyet elpicsáztam az 1.5 rexemmel? Dehogyis csak a vezetője nem tudta vezetni. Jó lenne már megérteni hogy az emberen múlik a dolog egy ideig aztán már a kocsin.
verszenyeztem egy 5gen vti-vel.hát megvert egy kocsival ugy 120km/h-ig gyorsultunk
az enyém gyári neki 60-as rendszer van alatta
ezek szerint vehettek 60-as rendszert én is
bár a 4-1 leömlőm még nincs fel rakva de holnap az lesz az első(gyertya,olaj csere)után
a másik neki 175/65R15 gumi van nekem gyári 195/55R15
lehet a felni méret miatt kaptam ki?
ötlet?
mehetek a tuneR-es fiukhoz rendszerért
2006. március 4. 09:45:51: megválaszolva nbinszky + által,
→ #898 2006. március 4. 09:41:25: megválaszolva malazs + által,
→ #896 2006. március 4. 07:35:20: megválaszolva Lordie + által,
→ #892 2006. március 4. 07:20:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #891 2006. március 4. 04:34:23: megválaszolva grego + által,
→ #889
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok